Ida af Larsson

Bio

Publicerad 2006-12-05 22:35:09 i Life,

Nyss hemkommen från bio med Martina, Pinnen (smeknamn för ena Johan) och Johan. Det sågs Djävulen bär prada och den var helt okej. Lite trött i huvudet nu bara, mycket tankar som vanligt.
Mår en aning bättre idag men ser fortfarande inte en mening med det mesta. Vill inte heller fira julen, det är nog första gången i hela mitt liv som jag vill hoppa över julen. Som det känns nu så sover jag gärna fram tills mars.

Sthlm imöra, mycket trevligt. Blir minst en tolv timmars tripp, härligt. Ska julshoppa massor men måste försöka att inte köpa något till mig själv vilket antagligen är omöjligt. Måste föra över pengar också, shit. Haha, alla mina besparingar går åt till julklappar i år. Kan må hända vara för att det ofta blir krogen nu för tiden, men det är ett bra sätt att göra av med pengar också. Iallafall trevligt.

Nej, nu ska jag gå och lägga mig och invänta NCIS. Har ni inte sett det så börja titta på det, det är en utav världens bästa serier.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela