Ida af Larsson

Dag 18

Publicerad 2006-12-01 16:19:14 i Life,


"De flesta misslyckas därför att de inte vaknar upp och ser att de kommit till ett vägskäl där de måste bestämma sig."
-Erich Fromm



Min högre kraft leder mig idag.
Jag kan gå vidare i tillförsikten och tron att en kärleksfull hand
leder mig vägen fram, ett steg i sänder, en dag i sänder.



En grymt jobbig dag. Har brottats med olika tankar mest hela dagen. Har tappat fokus idag känns det som, måste återvinna det. Jag ska nog ta och duscha och ta hand om mig själv lite innan jag går iväg. Ska lyssna på glad powermusik tror jag också. Klä mig som en gudinna, sminka mig som en gudinna och fixa håret som en gudinna ska jag göra. Känna mig lite fin, för min egen skull. Nu jäklar ska jag ta mig i kragen och må bra. Bort alla dumma tankar och känslor och in med allt bra.

Ska till Ellen och terroriseras med Idol, men vad gör man inte. Nej då, Idol kan vara trevlig men det är inget som jag skulle titta ensam på. Sing star är nog givet, GDI vad bra Ellen och jag är på det.

Ett djupt andetag och sedan mår jag prima.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela