Ida af Larsson

Dag 19

Publicerad 2006-12-02 19:00:22 i Life,


Vi behöver inte längre stänga ute sanningen på grund av rädsla, tvivel och osäkerhet. När vi når fram till en punkt där vi finner ny självkännedom behöver vi inte längre söva ner oss med missbruk.
Idag kan vi förbli vakna och välja att fatta sunda beslut rörande oss själva.


Min högre kraft vägleder mig
i fråga om alla sunda och positiva beslut
som jag ska fatta idag.


Helt slut i knoppen, har sovit en timme nyss och varit vaken i ett och ett halvt dygn innan. Mycket, intressant. Helrolig kväll, jag var på sådant jäkla bra humör. Nu ska jag ta och göra mig iordning och sedan ta mina ölisar och knata ut i världen. Hoppas på en lika rolig kväll som igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela