Ida af Larsson

Dag 21

Publicerad 2006-12-04 18:23:44 i Life,


"När rätt tidpunkt är inne vänder vi oss till de stora andliga traditionernas läror och seder. Den kraft som driver oss mot befrielse är naturlig och förefaller ofta vara omöjlig att undgå. Vi vill helt enkelt hjälpa oss själva, men dessutom även andra, till ett mer fullödigt liv."
- Chop Wood, Carry Water



Medan jag fortsätter att växa på min andliga väg
mot tillfrisknande solar jag mig i det förvandlingens och
helandets under som äger rum i mitt liv idag.



Helt slut i huvudet, kom hem från skolan vid kvart i sex. Härligt. Vad kan man göra nu? Hatar när det inte känns som att man inte får ut något av dagen. Men detta är väl ett ypperligt tillfälle att skriva den där förbenade uppsattsen om hunduism och buddism som jag skulle ha skrivit för typ två månader sedan. Jajaa, men det lär jag ju inte göra iallafall.

Haha, jag var med i Aftonbladet igår. Den du!

Veckan som är:
Måndag: Ja tydligen inte så mycket
Tisdag: Ringa om jobb, skolan, något mer som jag inte minns nu.
Onsdag: Sthlm hela dagen. Myspysa med mina kära vänner i en stad jag älskar, shoppa. Lucilla flyttar!
Torsdag: Träning? Skola, plugga franska
Fredag: Franska prov, skola, Wincent den sköna, fyllechaffis?, party?
Lördag: Party hos Mallan med de bästa som någonsin har satt sina fötter på en fotbollsplan. Utgång?
Söndag: Fotbollscup i blacka med ett gäng bakfulla höns. Bio

Johan1 och Johan2 får mina kära Johannor (?) heta. Vet inte vem som ska vara vem av dem men det märks. Igår så träffade jag ena Johan(vilket nummer vet jag ej) och det var mycket trevligt. Snacka om en massa saker och bildade klubb; vi har båda två numera avsagt oss allt som har med kärlek att göra och den som först bryter det ska moona en polis. Martina joinade klubben idag så den kan kanske bli en hit, några ansökningar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela