Ida af Larsson

Dag 22

Publicerad 2006-12-05 10:32:40 i Life,



Jag har gjort mig förtjänt av att underbara
saker händer i mitt liv idag.



Vem är den där killen jag ser överallt? Jag har sett honom med ca två-tre veckors mellanrum i typ två år nu. Jag har ingen aning om vem det är?! Det är oerhört frustrerande och jag funderar på att anfalla honom nästa gång och fråga ut honom om vem han är. Hoppas på att jag möter honom på en fest eller liknande så att jag kan få reda på vem han är. Möter honom nästan alltid vid mataffärer... han kanske är matberoende.

Har ringt om jobb men får inte tag på bossen. Får ringa igen när jag har ätit, för nu ska jag laga mat åt mig och min mamma.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela