Ida af Larsson

dag 25

Publicerad 2006-12-08 17:18:47 i Life,


"Vi måste sluta låta oss begränsas av det vi tror oss vara."
-Ram Dass och Paul Gorman.


När jag ger min i kast med dagen förlitar jag mig på
min positiva inre vägledning i fråga om alla beslut.
Ingenting från det förflutna ska blovkera mig eller hämma
mig. Den här dagen tillhör mig och jag ska använda den
till växande och tillfrisknande.
Jag älskar mig själv idag.



18-årsfest hos Maria ikväll. Åsa fyllde 18 i söndags och det ska firas stort, nu är vi ju alla krogmogna. Dock ska de andra in till Otten och jag vägrar utav ett antal anledningar att följa med. Jag ska höra av mig till andra vänner i FInspång när förfesten är slut och så blir det annat partaj. Måste göra mig iordning nu för jag har inte mycket tid kvar.

Dagens present: En liten kokbok med billiga recept.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela