Ida af Larsson

Dag 26

Publicerad 2006-12-09 14:45:54 i Life,



Ingenting kan hindra mig från att växa idag.



Äckligt seg för tillfället. Trevlig kväll och trevlig natt. Förförfesten hos Maria var jättetrevlig och vi sprang runt och gjorde oss iordning och spelade Alias. Jag och Elli vann, vi tog Åsa och Barre på spurten.
Sedan bar det av till Johan för förfest och utav någon anledning så blev det studentmössesnack med en full elevrådssepresentant utanför ett tag innan jag gick in. Har aldrig pratat med karln förut men det var trevligt. Vi ska klaga på AJEricsen vid nästa möte. :] Hade som vanligt jättetrevligt hos Johan och deltog i något slags sångmaraton utanför ett tag?
Utgång blev det och först bar det av till ettan där jag lyckades hitta Helena. Mycket dans men jag hade inte så roligt där, var så rastlös. Så jag gick upp till Kristallen dit även Helena hade förflyttat sig och där var det röj kan jag lova! Jag och Helena sjöng karaoke och vi dansade jättefint till Petters karaoke. Extremt mycket härj men gud så roligt. Mötte även en trevlig sak från förra helgen.

Idag så blir det partie igen, fest hos Mallan men utgång är väl ett osäkert kapitel. Jag vill väl som vanligt ut och kommer väl att gå ut, frågan är bara om det blir ensam. Det blir även bra tajmat till Fuglesangs uppskjutning om det blir något med den.

Men nu så ska jag göra mig iordning och invänta ett samtal ifrån Wincent. Vi ska bort till Babylon och äta god mat, dock måste hennes kläder torka först.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela