Ida af Larsson

Dag 27

Publicerad 2006-12-10 13:38:27 i Life,


"Meditationen är en form av bekräftelse på din förbindelse med den universella kärleken, och den gör det möjligt för frid och kärlek att genomströmma din varelse. Det lugn som infinner sig efteråt stannar kvar, lindrar stress och främjar medvetenheten under hela dagen."
-Ruth Ross


När jag stannar upp idag och tar mig tid att vara
stilla kommer jag i förbindelse med min högre kraft.
Jag känner hur jag fylls av kärlek och frid medan jag
slappnar av och gör mig av med dagens stress.


En jättetrevlig lördag, först häng med Wincent och sedan partie. Hos Mallan var det jättekul men utgången var lite sådär, jag hade det roligare ute i Fredags. Det enda jag gjorde igår var ju att leta, är det en varningslampa? Såg Fuglesangs uppskjutning inatt, mycket spännande. Nu är han äntligen där.

Nu ska jag ta och plugga äcklig franska och invänta mina kära vänner som ska rädda mig från det och ta mig med på nya äventyr.

Varför är jag så intresserad?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela