Ida af Larsson

Dag 28

Publicerad 2006-12-11 00:29:38 i Life,



När jag idag tar mig tid att göra mig av med min stress
kommer jag att fyllas av kärlek occh glädje och frid.
Jag kommer att vara medveten om dessa känslor hela dagen
och även dela med mig av dem åt andra.



Nyligen hemkommen från ett trevligt häng, det lektes lek och snackades skit. Lite små ångest över bristen på kunskap inför morgondagens franskaprov men vi får hoppas på det bästa. Tänkte att jag går upp vid sju och tittar på julkalendern och sedan så blir det hård pluggande fram till elva då jag börjar skoldagen. 

Har kommit fram till att jag är den ultimata väduren. Det mesta stämmer in till punkt och pricka, iallafall så som jag ser det.

Inget bra på tv men det är väl bäst att gå och lägga sig nu antar jag. Några minuters surfande till och sedan mot min stora säng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela