Ida af Larsson

Dag 29

Publicerad 2006-12-12 17:17:15 i Life,


"Jag tror inte vi kan skjuta upp mediterandet tills vi har flyttat eller städat garaget."
-Eknath Easwaran



Idag ska jag kosta på mig en stunds ro. Idag ska jag vara
snäll mot mig själv och tillåta mig att göra ingenting, bara vara
den jag är. Idag ska jag sätta värde pådet jag TÄNKER.



Uttråkad till max, what to do?

Har spelat in en film idag, så underbart roligt. Trodde att jag skulle få en hjärtattack av alla skratt och flamsande. Men nu är jag otroligt seg i huvudet, sluddrar säkert om jag försöker prata.

MVG i svenska B, historia B och filmkunskap verkar det som vilket är mycket roligt och otroligt skönt. Skulle även kunna få det i idrott och franska om jag spelar mina kort rätt så det får jag se till att göra. Ska bli spännande att få se betygspappret sen som dock inte kommer förrän vecka 3.

Veckan;
Tisdag: Hemmakväll? hoppas ej på det.
Onsdag: Lucia, projektdag, Vrinnevi, UKP, träning
Torsdag: Skola, fortsätta på franska prov, handla julklappar?, träna?
Fredag: Ledig från skolan, begravning, umgås med släkten, något umgänge med vänner?
Lördag: Revyträning, Pizza, fest?
Söndag: Revyträning, Pizza, film?

Är jag en vädur?

So long, suckers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela