Ida af Larsson

Dag 32

Publicerad 2006-12-16 16:23:04 i Life,


"Tillfrisknande är en väg... Inte ett plötsligt nedslag."
-Sandra Bierig



Jag vet att jag går framåt i dag, ett steg i sänder.
Jag är tacksam för allt mitt växande även om det inte
alltid syns särskilt mycket.



Cabaréträning idag, det var kaos men väldigt roligt. Att stå på scenen är nog något som jag alltid vill göra, som en hobby. Det roligaste tycker inte jag är föreställningarna utan repen, det är en speciell känsla.

Stackars Emil fick sova typ två timmar inatt men inatt ska han få sova som en liten bebis.

Elli vart är du? Jag får inte tag på dig. Vi ska ju ha skoj ikväll.
Nej nu ska jag ta och städa, laga lite mat och invänta mina två sötnosar.

Emil och Ida. : ] Det är tur att vi inte bor i Lönneberga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela