Ida af Larsson

Dag 33

Publicerad 2006-12-17 16:32:24 i Life,



När jag fösiktigt skalar av de många lager som hindrat
mig från att vara mitt bästa jag vågar jag se lite längre
fram och sedan ännu lite längre. Jag vet att jag inte
är ensam och att Gud styr mina steg på denna väg.



Caberéträning hela dagen, skulle egentligen ha partat i går men min kära Elli och jag var båda två rätt rejält sega så vi struntade i det. Det blev diskning, matlagning och mys hemma hos sweetie istället och det gjorde ju inte precis så mycket. : ]
 
Jag och Ulf improviserade en stark scen ur Bröderna lejonhjärta som var mycket uppskattat. Jag spelade skorpan och Ulf spelade Jonathan. We rock! Ja, jäklar så kul det är med rep.

Nej, nu ska jag duscha och sedan bryta mig in i Emils lägenhet så jag kan diska och laga mat åt arbetaren. Haha, I'm bad.

GDI, lider av huvudvärk och fulhet idag. Great.

Varför så mycket engelska på sista tiden? Strange.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela