Ida af Larsson

Dan' före dopparedan'

Publicerad 2006-12-23 12:18:12 i Life,

Julafton imorgon om någon har missat det, jag vill inte.

I torsdags blev det skolfest iallafall. Först satt vi åtta tjejer hos Elli och spelade mullimull och hade förbaskat roligt. Det var ett jäkla liv men gud så skoj det vra. Sedan så lyckades tjejerna med att tjata med mig ner och det bar av mot centrum. Jag akn inte riktigt förklara allt som hände där inne för det var fruktansvärt roligt men några punkter

* En gratis öl och en gratis shot
* "Tjena snygging, bjuder du på en drink eller? Jag är lite hes." (med superhes röst)
* "Tjena kexet, sitter du här och smular"
* Luftgitarr
* Bellas försök till gratis dricka
* Ellis och min oerhört vackra tryckare
* "Ida vet du vem.............. är? Kan du peka ut honom på skolfesten?" sades ett antal gånger
* Åsas och mina försök till att lifta hem.
* X antal försök till att få ner en och samma burk i en papperskorg.
Ja, det är väl det som var roligast. Blir eventuellt utgång med samma gäng på juldagen, härligt.

Nu ska jag julpynta och föröka få ögonsvullnaden att gå ner.

Katshing!

Kommentarer

Postat av: Martina

Publicerad 2006-12-23 13:09:14

Haha ja jävlar, skitrolig kväll! tjataren nr1 I know..;P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela