Ida af Larsson

Ett förhör

Publicerad 2006-12-18 18:10:49 i Life,


Förhör med wacky_me

1. Varför åkte du in?

svar: Jag är telefonförsäljare, jag erkänner
2. Vilken av fångarna hatar du mest?
svar: Blörp
3. Vilken av fångarna gillar du mest?
svar: Blarp
4. Vilket gäng är du mest aktiv i?
svar: Mitt fickgäng
5. Bästa gömstället?
svar: I min hatt
6. Funderar du på att rymma?
svar: lite bara
7. Vilka väntar på dig när du kommer ut?
svar: Två fimpar och en ekorre
8. Har du respekt för vakterna?
svar: Vakter var? *Aaaaah!*
9. Favoritdryck?
svar: Vatten
10. Vänster eller Höger?
svar: Först vänster och sen andra till höger
11. Vad är det första du ska göra när du kommer ut?
svar: Klappa en fjortis
12. Värsta känslan?
svar: Bada i taggbuskar
13. Bästa känslan?
svar: Upptäcka att det bara var en dröm
14. Vad är viktigast, familjen eller dina kompisar?
svar: Båda
15. Vad är ditt motto med livet?
svar: Det är dumt att kissa i sängen


Hittade detta vackra förhör på anstalten som jag gjorde för några år sedan. : ] Jag säger då det. Nu blev jag sugen på att göra en lista som så många verkar syssla med på denna sida. Jag återkommer när jag har hittat en rolig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela