Ida af Larsson

Juldagen

Publicerad 2006-12-25 14:03:04 i Life,

Mycket bra julklappar fick jag igår, det bästa var självklart en digitalkamera men jag fick mycket annat bra också. Kläder, prydnadsaker, lotion, kudde, handukar och lite annat. Lyckades med att sova typ tolv timmar inatt, duktigt.

I dag är det juldagen och då ska det partas, utgång på ettan är det som gäller ikväll också. Jag känner mig på topp humör inför kvällen och här hemma ska det grundas med lite glögg och jäkligt bra humör innan jag drar vidare så då kommer jag att vara på topp. Först till Ellen och trivas och sedan antagligen vidare till mina tre blondiner och efter det utgång tillsammans med dem. 

GDI, det är amaryllisar som jag är allergisk mot. Utrota asen!

Nej, nu ska jag äta lite lunch och sedan börja att göra mig iordning. Det ska börjas i tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela