Ida af Larsson

Klädångest

Publicerad 2006-12-25 15:18:10 i Life,

Usch, jag vet verkligen inte vad jag ska ha på mig ikväll. Mamma tycker en sak, Martin och Adde tycker en annan sak och själv har jag ingen aning. Jag känner mig inte tillräckligt fin i vad jag än har på mig, fast vad är det jag ska vara fin för? Det finns två alternativ till ikväll, det ena är lite normalare och det andra är lite sådär skönt konstigt. Jag tror att jag ska ta det konstiga för det känner jag mig mest hemma i. Men frågan är om det är för konstigt för Finspång? Nu med frisyren och allt. Äsch, skit samma.

Smink då?! Och skor, vad sjutton ska jag ha för skor?

Crap.

Mjusik:
Nina Rochelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela