Ida af Larsson

Libanon..

Publicerad 2006-12-19 18:48:16 i Life,

..är det land där maten som jag ska laga ikväll kommer ifrån. Det kommer visserligen att ta cirkus två timmar men det gör inget. Det är så gudomligt gott. Men först måste bilen komma hem så att jag kan åka och handla med 150 enkronor som jag har tagit från Emil. Jag misstänker starkt att kassörskan kommer att bli sur men vad gör det? Gott kommer det förhoppningsvis att bli iaf.

Nu gör det inte ont alls längre. Jag var nog bättre än vad jag trodde.

Nej, föreställning imorn och idag så hann vi köra igenom den två gånger på 8 timmar. Känns rätt gött faktiskt.

Fick en julklapp idag, en bibel av Ny generation. Jag kände mig ihågkommen. : ]

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela