Ida af Larsson

Nu är det slut

Publicerad 2006-12-18 17:27:40 i Life,

Nu struntar jag i att skriva ifrån boken. Jag är nästan aldrig hemma och jag är så nöjd med min livssituation att jag inte bryr mig längre. Det enda som jag inte är nöjd med är min hunger, men jag ska slänga i mig mackan som jag snodde på cabarén förut så det blir säkert bra.

Jag har äntligen hittat någon att laga mat till som jag inte är släkt med! Wohoo.

Emelie har ett helt cabarésällskap efter sig, märker hon inte av det? Vi är måttligt roade över hennes plötsliga framträdande. Annars så fungerar alla jättebra ihop, dock är alla sega efter helgen.

Nej, nu ska jag äta macka och sedan vänta på att Ellen ska ringa.

Måndag: Cabarérep, fika med Ellen, mysa
Tisdag: Cabarérep, mysa?
Onsdag: Cabarérep, klippning, föreställning, mysa?
Torsdag: Föreställning x 2, skolavslutning, öldrickande/ mysa?
Fredag: Sova, shoppa julklappar, mysa?
Lördag:  Dags att julpynta kanske?, fixa det sista, lilljul
Söndag: Jul hos Farmor, Jul hos Mormor, utgång/mysa?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela