Ida af Larsson

Onsdag

Publicerad 2006-12-27 17:02:59 i Life,

I dag har det städats på Östermalmsvägen 24, när jag vaknade så började med att nyårsstäda lite medan Emil var och jobbade. Jag kände mig jättehuslig och tänkte för ett ögonblick även baka bröd. Nu tvättas det för fulla muggar också och imorgon kommer jag förhoppningsvis att se normal ut i ögonen. Jäkla parfymerade tvättmedelsas.

Juldagen var helt äckligt rolig. Först partie hos Ellen och singstar sedan vidare ut till skogen och mina tre blondiner och ett jäkla härj. Kvällen avslutades på ettan där det var hejdundrans mycket folk och....

Rökpaus!

...det var öppet till tre dagen till ära. Träffade mycket folk som man annars inte ser till så ofta. Träffade även en kille som vi hängde lite med i Alanya i somras. Världen är liten. Bilder kommer.

Eventullt ska det intas vin i kväll, mucho mysigt.

Nej, nu är jag trött på Emils bråkiga tangentbord sånu går jag.

En trevlig fortsättning önskas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela