Ida af Larsson

Skit också

Publicerad 2006-12-07 17:39:44 i Life,

Jahaa, då får man inte vara med på cupen på söndag då. Hade ju bara verkligen sett fram emot den sedan vi pratade om den och trodde att jag var klar men icke. Tycker väl ändå att gamla Igelfors ska gå före Ljusfallstjejerna men hade visst fel där med. Jag är upprörd för tillfället, skit i mig. Får åka på mig egen cup på söndag. Jag är inte bitter, inte ett dugg. Jag är så löjlig. Det är väl iof mitt eget fel, inte tillräckligt bra och ej tränat så mycket.
Men en positiv sak för det med sig iaf, nu kan jag supa skallen av mig på lördag vilket är min nya hobby. Wohoo, partie partie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela