Ida af Larsson

Utslagen

Publicerad 2006-12-21 16:44:46 i Life,

Jag är helt utslagen, igår var det premiär på cabarén vilket gick bra och sedan så skulle vi gå ut efteråt för att ta EN öl. Blev det så eller? Självklart inte. Jag tror att det blev tre öl och en jävligt vidrig kaffeshot som jag lyckades få i mig grädden av men kaffet hamnade lite vid sidan av så att säga. Kom hem vid typ två då Emil fick ta hand om mig, jag var aningens trött. : ] "Vaknade" imorse vid sex för jag skulee bli hämtad kvart i sju och var fortfarande nästan full, åkte till skolan och blev trakasserad för att jag luktade kaffe och sprit (pga. missödet med shoten) men de två föreställningarna vi hade gick bra. Så nu är jag helt förstörd, all luft gick liksom ur en när vi hade kört sista.

Tjatas ju om skolfest, skulle vara trevlig med de tre blondinerna men jag tror inte att jag orkar. Vill inte följa med om jag ska vara trött och gnällig, jag har blivit gammal. Inte ofta jag bangar fester eller framförallt utgång men det är trots allt snart 2007, jag kan lika gärna beställa gravsten med det samma. Skulle sjukt gärna vilja vara med på förfesten och kanske hänga lite utanför och se glad ut men frågan är med vem man kan göra det. Aja, det löser sig sa han som sket i vasken.

Har klippt mig och är hel nöjd. Ska färga mig snart också tror jag, då ska det snaggas till lite mer också.

Nej, om man skulle ta och göra något. Duscha och göra sig fin och vänta på dagens äventyr.

Tack för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela