Ida af Larsson

...

Publicerad 2006-11-14 19:27:35 i Life,

Idag är det sista dagen som jag röker. Nu sjuttsingen ska jag lyckas. Bjud mig aldrig på cigg ni som känner mig och ser ni en cigarett i mungipan på mig så slå mig bara över käften.
Jag blev visst lite våldsam där men ni förstår vad jag menar. Jag SKA sluta röka, "and that's it" som en vän skulle säga.
Klappa mig gärna snällt på ryggen några dagar framöver för jag lär inte vara en solstråle.
Tacksam för stöd.

Det här är första dagen på resten utav mitt liv.

Grattis Mamma! Tråkigt att födelsedagen inte blev så bra som du är värd men som sagt, bättre nu än nästa år. "Man måste gilla läget".

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela