Ida af Larsson

...

Publicerad 2006-11-15 16:20:41 i Life,

Tror ni inte att det började att spöregna när jag skulle cykla till skolan? Var helt blöt när jag kom fram och nu känner jag mig ännu sjukare. blir nog ingen träning idag för min del iaf, kanske imorgon.


Ikväll ska jag göra något av nedanstående saker:

Träna

Städa

Plugga


Jag har även lämnat ett meddelande till min förra/nuvarande psykolog. Han är egentligen på semester denna och föregående vecka men jag insåg att jag säkert skulle glömma bort att ringa honom nästa vecka så jag pratade in ett meddelande. Så nu har jag tagit tag i att försöka skaffa mig en psykolog. Lasse är visserligen bra men han är mer inriktad på en sak medan jag tror att jag behöver en mer "allmän" psykolog. Ja, det får vi bestämma när vi träffas.


Inga cigaretter idag inte. Jag är lite stolt över mig själv. Måste dock köpa tuggumin för att få bort det psykologiska behovet av att pilla med något.

Memo to self; köpa vattentäta skor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela