Ida af Larsson

...

Publicerad 2006-11-18 18:21:50 i Life,

Där var den där Gud igen. Men Gud i detta sammanhang är för mig någon högre makt och det inom mig själv. Inte något som andra skulle kalla en Gud.

Nej, om man skulle ta och titta litepå TV eller spela lite kort med mamma. Jag är redan snygg och klar. :]
Helt svart-vit idag. Lite grått också, skulle vilja påstå att det är en utav de bättre kombinationerna som jag har idag. Ny tröja, kofta, armband och jäkligt snygga jeans. Idag är jag självsäker. "Känns rätt gött faktiskt", sades en hel del igår (smala Sussie).

Att byta livsstil (jag vet att det är jättedramatiskt att säga det men jag är nästan där) känns helt rätt. Allt känns helt bra nu faktiskt. Heja mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela