Ida af Larsson

...

Publicerad 2006-11-21 21:36:13 i Life,

Jo, men det blir nog SACO-mässan iaf. Kan kanske vara bra även om jag tror mig veta vad det är som jag ska gå efter studenten. Måste kolla upp vad man kan titta på där tills imorgon. Får göra det nu.

Har tagit sömntabletter ikväll, jag kan inte somna längre. Jag är lite småtrött och så men jag vågar liksom inte bara lägga mig och försöka sova. Så har tagit maxdosen och hoppas på att jag slocknar i tid. Imorse var jag helt död.

Håller tummarna för dig, Lycka till.

Veckans planer;
Onsdag, träna
Torsdag, fixa naglarna
Fredag, Sthlm, party?
Lördag, laga mat till Martina, laga paj till på söndag, Party x 2
Söndag, Hällestad, pajätning, bisättning

Jag älskar Harajuku's. De ser så grymt coola ut. Om jag vågade så skulle jag se ut så ibland, typ var tredje söndag.

Jag tror att du har haft rätt hela tiden. Det är skrämmande men så skönt. Ja, vi får väl se hur det utvecklar sig.

Har jag blivit en datanörd?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela