Ida af Larsson

Dag 1

Publicerad 2006-11-14 17:02:20 i Life,

   Idag är du på exakt rätt plats, var du än är. Du har befunnit dig på en resa och kommit just hit i tid och rum, till just detta ögonblick och denna punkt. Du är här för att inleda din andliga resa, för att uppleva och ta emot GLÄDJE i ditt liv. Du befinner dig på precis rätt plats för andligt växande och förändring.Allt du gjort i hela ditt liv har fört dig till detta ögonblick, och det är perfekt.
   Acceptera dig själv sådan som du är. Hela dig. Helt och hållet. Vet att du är fullkomlig och tillåt dig att känna glädje över denna vetskap.
  
Idag har jag slagit in på min
andliga väg mot tillfrisknande.

Hälsa
Målsättningar: gå ner 10 kilo, träna minst 2 ggr i veckan, sluta röka, äta bra

Karriär

Målsättningar: Inga G detta år, prioritera skoljobb, hinna ifatt, börja jobba

Fritid
Målsättningar: Få en givande hobby, dricka mindre

Relations vårdnad

Målsättningar: Träffa mormor en gång i månaden, uttrycka min uppskattning för människor

Självaktning och självkänsla

Målsättningar: Tycka om mig själv ärligt, förstå vem jag är, skaffa en bra psykolog

Omgivning
Målsättnigar: Rensa bland vännerna och tydligt ta avstånd från vissa

Hem

Målsättningar: städa en gång i veckan, våttorka en gång i månaden, hjälpa till med sysslor



Detta är en skiss på hur förändringarna kan se ut. Redigering bland dessa kan och kommer med största sannolikhet att göras men riktlinjerna är satta.
Nu ska jag ut och hjälpa mamma i köket vilket är en utav målsättningarna på Hem. Det går redan ganska bra men man ska aldrig ropa hej förren man är över bäcken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela