Ida af Larsson

Dag 10

Publicerad 2006-11-23 22:51:33 i Life,


"Du kommer att lära dig att ständigt lyssna till din inre röst och att följa glädjens väg."
-Ramtha


Det ÄR dags för GLÄDJE!
Allteftersom du lär dig att tysta de röster och gamla "bandinspelningar" som snurrar i ditt huvud börjar du komma i kontakt med nya sanningar inifrån, nya känslor, nya drivkrafter.
Och allteftersom du börjar lite på dem som leder dig i riktning mot växande och förändring, mot godhet och kärlek, kommer du att lära dig bortse från dem som har sitt ursprung i fruktan och vrede.
Allteftersom du tillåter dig att lyssna till denna nya röst och följa den, kommer GLÄDJE att fylla ditt liv och du återgår aldrig mer till ditt gamla blockerade sätt att leva.


Idag förlitar jag mig på det som manar mig att gå vidare... att växa... att våga söka mig åt nya håll.




Ska sova nu, har fixat fina naglar hos Lucilla precis.
Sthlm imorn och kanske en inblick i mitt framtida liv, spännande.

OBS. Har köpt glittercider idag, missade det förra året. Mysigt. Ny smak i år också, några som har sagt att förra inte var så god så vi hoppas på årets.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela