Ida af Larsson

Dag 11

Publicerad 2006-11-24 18:23:13 i Life,



Idag lyssnar jag till sanningens och kärlekens röst.



Party hos mig idag igen, mycket trevligt. Har en välkomstpresent till gästerna men vad det är kan jag inte avslöja nu för det finns en risk att de kan läsa det. Men fina presenter är det.

SACO-mässan... En jäkla massa papper fick jag med mig hem iallafall. Och riktiga silikonbröst har jag sett idag. Trodde inte att man skulle se det så uppenbart när de inte är groteskt stora men det gjorde man. Funderade på om jag skulle fråga om jag fick känna på dem men jag struntade i det. Hon med sillisarna blev kroppsmålad och hade endast två små lappar över bröstvårtorna och bikinitrosor.

Nej, nu ska det härjas lite i mitt rum så att det är lika fint sm förra helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela