Ida af Larsson

Dag 12 (igår)

Publicerad 2006-11-26 18:06:31 i Life,


Du ska veta att allt du ser idag existerar. Försök inte att göra det bättre eller sämre än det är. Allt du ser... allt du känner är verkligt. Det är din verklighet. Och allteftersom du lär dig acceptera det utan kritik och utan motstånd kommer spänningen att släppa och kampen att upphöra... OCH DU KOMMER ATT KÄNNA GLÄDJE.


Idag är jag villig att släppa all min fruktan
så att jag kan få redapå vad som är verkligt i mitt liv.
Jag kommer att ta emot allting utan kritik.
Jag är redo att ge upp allt mitt motstånd och all min kamp
så att jag kan finna det goda och det sanna inom mig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela