Ida af Larsson

Dag 13

Publicerad 2006-11-26 18:13:30 i Life,

"Det finns dagar när jag tvivlar... på mig själv... på andra... och på Gud... Förströstan kommer att ersätta tvivlet om jag har tålamod och inte är för sträng mot mig själv."

-Maureen Lydon



Idag firar jag mig själv
och vet att mina känslor är bra som de är.
Jag är jag - unik och levande.


Helt slut i huvudet. Det var bisättning idag oc det är aldrig roligt. De är aldrig sig lika liksom. Underligt hur de kan vara så annorlunda.

Party igår, mycket trevligt. Det blev party x100. : ] Tog mig in på hotellet helt själv och utan att betala, det var coolt tycker jag. Somnade på kebaberian det var väldigt skönt.

Johan, du är bäst på raggningsrepliker. Även om förslaget du fick av mig kanske gick bättre? Hoppas på Sthlm snart mina kära vänner.

Mycket planerat framöver, bröllop i sommmar också. Härligt!

Måste sova nu, godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela