Ida af Larsson

Dag 5

Publicerad 2006-11-18 12:28:22 i Life,

Bakfull så att det skriker om det. Inte sovit så mycket inatt så jag ska sova lite snart.

Orkar inte skriva ner något från boken nu, det kommer senare.


Party ikväll också, Sexparty. Som tupperware fast med sexleksaker. Kan bli mycket roligt, får se om det eventuellt blir utgång också. Inte dricka så mycket ikväll iaf, eller det spelar väl ingen roll vad jag säger nu. Dricker jag så dricker jag men man kan förhindra en enorm fylla genom att inte köpa så mycket till förfesten.


Gårdagen: Helt sjuk kväll. Förfest här, knäppa lekar och mycket härj. Vattenpipa. Utgång, blåste ettan på inträde. Frågar Ragger från BB om en cigg, får en gratisdrink. Shottade som jag faktiskt aldrig har gjort ute förut. Karaoke och en jävla massa spring. Tidsfördriv, en jävla massa pomme och sova tre i en säng. Helt sjuk kväll men jag hade så roligt.

Nu ska jag lägga mig och sova och sedan gör mig iordning för party igen. :]

Vikt: -2.6

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela