Ida af Larsson

Dag 7

Publicerad 2006-11-20 19:07:52 i Life,


Hur många gånger har du funderat på att genomföra en förändring - skaffa ett bättre arbete, ett nytt hus eller vidareutbilda dig - bara för att så småningom finns att alltsammans runnit ut i sanden?
Idag är det dags att låte starka, positiva affirmationer ta över och uppmuntra oss att åstadkomma positiva förändringar i vårt liv.


Idag är jag värd positiva förändringar



Mallan; Jag såg er när jag satt i lilla baren på ettan men var mitt i en disskusion plus att jag satt fast i stolen så jag tog mig aldrig därifrån sedan. Hoppas att ni lyckades ha en trevlig kväll utan mig. : ) Jag hor av mig till Asa eller Linda pa onsdag eftersom jag inte har ditt nummer.

Damn it, jag kan inte skriva de dar sista tre bokstaverna i alfabetet. Forstar inte varfor det blir sa ibland.

Vikt -1.9

Kommentarer

Postat av: Mallan

Publicerad 2006-11-21 10:34:55

Satt fast i stolen? Haha! :) Vi gick upp till mig sen, var där i en halvtimme kanske, sen drog alla hem för att sova.. Var väldigt lite folk ute.. Jag gillar frisyrerna stenhårt, do it! Men vi ses imorgon! Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela