Ida af Larsson

Dag 8

Publicerad 2006-11-21 10:45:41 i Life,


Jag behöver inte veta någonting om den här dagen utöver det ögonblick där jag befinner mig. Detta ögonblick är fullkomligt... precis som det är, och i detta ögonblick klarar jag vad som helst. Min högre kraft ger mig all styrka jag behöver för att klara allt som kan dyka upp i detta ögonblick.



Hemma på min extremt långa håltimme och ska äta. Skulle vilja ha saffran hemma så att jag kan göra något med saffransris och kyckling men icke sa Nicke,det finns inte. Får väl bli typ currycouscous med marockansk kyckling. Det ska egentligen vara äpplecouscous men vi har ingen äpplejuice.

Minifestivalen går stark framåt. Håller på och bokar band nu och det verkar bli en ratt bra blandning. Mer info kommer, vill inte lova att ett specielltband kommer om det inte blir så. Dock kommer inte Millencolin... :]

Klippning och tatuering runt jul då. Mysigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela