Ida af Larsson

Donationer

Publicerad 2006-11-11 21:09:58 i Allmänt,

Jag har alltid sagt att jag vill donera mina organ och vävnader till transplantationer och nu har jag äntligen gjort slag i saken och anmält mig till donationsregistret. jag föreslår att du gör samma sak för att man vet aldrig vem som kan behöva en donation när du dör.

Mina nära och kära kommer veta att när jag dör så lever exempelvis mitt hjärta fortfarande kvar och den vetskapen tycker jag är tröstande. Jag hade gärna vetat att exempelvis farfar räddade flera liv genom hans död och att han till viss del fortfarande lever kvar.

Jag antar att detta är mitt bidrag till mänskligheten idag.

Jag är så patetisk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela