Ida af Larsson

...

Publicerad 2006-11-21 15:50:21 i Life,

Uhuu, mycket sugen på ny frisyr och tatuering nu. Ska telefonterra J ikväll och tvinga honom att låta mig följa med till studion, Boyaa. Måste dock konsultera lite med Mamma. Hon var inte så överdrivet glad igår.

Musiktips:
No fun at all
Raised fist
Tribulation
SMK
Guano apes
Deftones
Chasing Charlie
59 times the pain
Nine
Refused
Bombshell rocks
Chickenpox (förövrigt världens sötaste ord)

Är det värt att följa med på SACO-mässan? Vet inte om jag orkar. Om jag åker dit lär jag antagligen sova där över natten och parta lite men frågan är om jag har råd med det. Ska kolla runt lite och se om det händer något här i kära Finspång.

Tycker du att en lärare ska stoppa in en snus öppet under lektions tid? Såg det idag och blev lite överraskad.

Nej, om man skulle gå och ta lite mellanmål och plugga historia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela