Ida af Larsson

...

Publicerad 2006-11-16 22:05:08 i Life,

Idag så har jag varit i skolan och sedan hängt hos Ellen med Ellen och Lucilla i sex timmar. Mycket trevligt. Satt och fikade och åt rostade mackor, dock nyttigt bröd. Satt och pratade om allt mellan himmel och jord.

Jag msåte erkänna en sak... Idag så har jag rökt en cigg. Det var inte alls så gott, det kan nog bli lätt att sluta. Man får ta några fuskisar så länge man inte köper ett paket varannan dag.

Nej, nu är jag rätt hungrig. Ska ta en tallrik fil eller något liknande.

Projektarbetsdag imorgon. Eventuellt fixa naglarna också.

Nu ska jag städa fram till kvart i elva då scrubs börjar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela