Ida af Larsson

...

Publicerad 2006-11-19 18:12:54 i Life,

Vikt: -2.8


Har inte ätit på 24 timmar typ. Har kommit över mina hungerskänslor vid det här laget. Inte bra men jag har inte haft tid/möjlighet/pengar att äta.


Mycket trevlig gårdag, sexpartyt blev succé tycker jag. 10 tjejer köpte sexgrejer för 4607 kronor. Det är rätt bra. Fest med gänget igen om tre veckor redan, mysigt.

Fick lyssna på Iron maiden i telefon flertalet gånger igår. Jättekul att höra dem fast kanske ännu roligare att se dem live. Tur att ni hittade hem iallafall.

Mycket bra gårdag, tack alla som förgyllde den. Dock svarade inte vissa i telefon som de skulle men det var väl kanske det bästa.

Nej, nu är det väl bäst att äta något.

Tjillevippen

Kommentarer

Postat av: Mallan

Publicerad 2006-11-20 09:01:19

Heej! Vi hittade inte dig nere på centrum sen.. Vart tog du vägen? Du är i alla fall mycket välkommen hem till mig den 9:e! Ses på träningen på onsdag! Kramar!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela