Ida af Larsson

Long time ago

Publicerad 2006-11-12 16:43:57 i Allmänt,

Tittade igenom gammla bloggar på lunar. Ja, jag har verkligen mognat enormt kan man väl uttrycka sig. Det är ingen tid som jag skäms över eller ångrar för att det är bara dumt att gå och gräma sig över sådana saker. Och jag antar att hade jag inte varit på ett visst sätt eller sagt vissa saker då så hade jag inte varit den person som jag är idag. Lite små pinsam med de gammla inläggen men om fem år så sitter jag säkert här och tittar på de här inläggen och undrar vad sjutton jag tänkte.

Vad skönt det skulle vara om man bara föddes och var sitt vuxna, mogna jag. Men så oerhört trist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela