Ida af Larsson

Nedrans

Publicerad 2006-11-13 19:08:18 i Allmänt,

Jag kommer hem efter en lång dag i stan, parkerar bilen i garaget, går med en massa påsar i regnet hem, kommer in och inser att jag har kvar mobilen i bilen, går tillbaka i regnet, kommer till garaget och inser att jag inte har garagenycklarna med mig, går hem i regnet, hämtar nycklarna och går än en gång tillbaka till garaget i regnet och hämtar mobilen.
Måttligt roande.

Är inte sådant typiskt? Eller för mig är det det, den oerhört klantiga och slarviga Ida. Men den här gången så gick det bara ut över mig så det var väl en positiv sak med det hela.

Nu ska det städas, det anländer gäster imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela