Ida af Larsson

Trött

Publicerad 2006-11-30 21:16:37 i Life,

Humöret är väldigt svängigt för tillfället, ena stunden är jag superglad för att lite senare bli helt deppig. Vet inte vad det är men de två sista dagarna har varit likadana. Man kan väl beskriva det som en VÄLDIGT snabb manodepression och det är inget som jag vill bli van vid. Det är jobbigt att inte veta varför man mår som man mår men andra har det så mycket värre så det är inte värt att ens diskutera.

Vem ska jag fråga? Vet inte vem man kan lita på, vet bara att jag inte vill/vågar ensam.

Måste gå och lägga mig och invänta John Blund som på senare tid verkar komma ihåg mig allt senare om kvällarna. Känns skönt med att veta att det inte är så långt tid kvar tills jag träffar Lasse, jag saknar honom.

Vikt:+517 kg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela