Ida af Larsson

Bajbaj Svärjä

Publicerad 2007-04-26 10:06:38 i Life,

Lämnar Finspång vid tre för att komma till flygbussarna som tar oss till skavsta, sedan bär det av mot Belgien och Bryssel. Jag har slarvat bort mitt pass, kom på det förut. Och jag har ingen aning om vart passet är. Härligt. Vad gör jag om jag inte hittar passet? Åker tillbaka hem? Eller man kanske kan fixa dygnspass eller nått skit på flygplatsen. Fast det är nog jävligt dyrt. Jag försöker få tag på mamma för att höra om hon vet vart passet är...

Nu flög det in en geting i rummet. Jag ogillar getingar inomhus, utomhus gör dom mig inget men inomhus är dom lite obehagliga.

Såg på miss Li igår, det för över förväntan. Fast det hade väl varit roligare om vi inte störde oss så mycket, fast det var trevligt det med.

Aja, ska se om tvätten är klar så jag kan slänga in det i torktumlaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela