Ida af Larsson

Fredag?

Publicerad 2007-04-20 14:58:38 i Life,

Jag är helt mongotrött och inte alls sugen på att det ska vara fredag, man jag antar att jag inte kan göra så mycket åt det.

Klockan 16.15 ska jag inbefinna mig på sjukhuset för att kolla upp om jag har astma eller inte. Skönt att äntgligen få det gjort men jag blir lite sur om dom säger att det inte är astma för då har jag fortfarande ingen aning om varför jag går och flåsar som en brunstig älg varje fotbollsmatch och neeej, det är inte för att jag har dålig kondition.

Jag har sökt en jäkla massa jobb idag, bättre att söka och få ett nej än att inte veta. Vem vet, jag kanske är den dom letar efter även fast jag inte har alla de krav som de skriver. Aja, tur att jag är positiv om jobb iaf.

Nej, nu ska jag ta och laga mat åt min älskade karl som kommer hem om en halvtimma och är hungrig som ett vildsvin. Undrar vad man kan få ihop av det som har bosatt sig i vår kyl/frys/skafferi.

Jo, nu har vi ett fungerande sovrum. Man kan gå från dörren till sängen i en rak linje och inte hoppa/svänga/krypa som man behövde göra förut. Det kostade mig två tår men vad gör det.

Idag är det åtta år sedan Columbine-massakern. Läskigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela