Ida af Larsson

Måndag

Publicerad 2007-04-09 13:52:23 i Life,

Plugga under större delar av dagen är väl min planering. Roligare kunde man ha haft det men ändå. Det som måste göras idag är att göra en serie till psykologin och se en gudstjänst på tv. Vi skulle gå på en gudstjänst men det kan väl inte spela någon roll om man ser den på tv? Det är en tolkningsfråga.

Nej, om jag skulle ta och skriva ett upplägg till serien och sedan försöka påbörja den innan 16.10. För då vankas det gudstjänst och sedan bli klar med den förbaskade serien och sedan har jag några fria timmar över. Wohoo, låter kanon.

Match imorgon också. Roligt med snö, btw. not.

Måndag: plugga, göra något roligt.
Tisdag: skola, plugga, match, plugga
Onsdag: skola, plugga, göra något roligt
Torsdag: skola, träna slappa järnet.
Fredag: skola, kalajs?
Lördag: match?, softa
Söndag: match?, städa

Idag är det en vecka kvar tills jag fyller år. :D

Kommentarer

Postat av: hanna

Publicerad 2007-04-10 00:12:14

omg! och tre dagar till jag fyller år! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela