Ida af Larsson

Onsdag

Publicerad 2007-04-11 10:54:52 i Life,

Segoonsdag, och jag är sjuk. Härligt.

Match igår och jag blev brutalt mörbultad; ett förvridet knä som är dubbelt så stort och gör ont som fäsiken, tcå lårkakor på vardera lår, 3 blåmärken i en triangel på vänstra knät, lätt mörbultad mage och höft med blåmärken och sår p.g.a.  ett olyckligt möte med ett par dobbar. Men jäklar vad jag spelade. Citat Bengt (tränaren): "Ida har jag aldrig sett så bra som idag." Wohoo. Har en jäkla träningsvärk i armarna också.

 Nu jäklar ska jag bli färdig med alla uppsattser och dyl. annars vet jag inte vad jag gör. Jag har fritid fram till elva och sedan ska jag råplugga i en timme och sedan tjugo minuters paus för mat och datorn. Ja, vi får se om schemat håller.

På återseende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela