Ida af Larsson

Skön dag

Publicerad 2007-04-13 16:10:19 i Life,

Nya bilder i bilddagboken, härligt. http://wackyme.bilddagboken.se/

Vilken förbaskat skön dag! Jag blir typ tokig på att det snart ska bli sommar men att det inte är det. Sommaren är det bästa jag vet. Grillningar, en massa bad, långa varma nätter, semestra, festivaler, picnica och en massa annat. Jag tror att min största kärlek i livet är sommaren. (Sorry, Emil.)

Idag ska jag iväg till Igelfors med Agneta och servera på ett läger som hålls i Bruksgår'n. Kommer förhoppningsvis att bli roligt, det är kul att göra lite sådär smålustiga saker ibland. Sedan så ska jag kanske svänga förbi Elli en sväng för där är det grillpartaj. Jag har en tendens att alltid missa när det stora tjejgänget gör något ihop. Det kan visserligen även bero på att jag vägrar sätta min fot på otten så jag planerar aldrig en fredagkväll med dem men vi får se. I sommar får det iaf bli av, i år kommer ju Elli att befinna sig i Finspång också så.

Belgien om två veckor, scary shit. Stå ensam i en affär och ha praktik med en massa fransktalande människor, jag kommer låtsas vara döv-stum.

Nej, nu ska jag kurera mina blåmärken och sedan lägga en ansiktsmask. (Jag är inte så fåfäng men jag hittade någon kräm som går ut snart så man kan lika gärna ge den en chans, eller?)

Btw, fredag den trettonde idag, min lyckodag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela