Ida af Larsson

Slut

Publicerad 2007-04-22 17:04:15 i Life,

Jag är helt slut i kroppen, klocken kvart över nio imorse begav vi oss ifrån Finspång för att spela seriepremiär i Valdemarsvik. Det är lååångt dit. Jag tänker inte tala om vad det blev men det gick väl inte så bra på pappret kan man säga. Dock så ägde Igelfors planen större delen av matchen, men men så kan det gå.

Är det någon som har/vet någon som har kattungar till salu? Emil och jag har tänkt att skaffa oss en lite klump men det verkar inte vara så lätt att få tag på en vanlig enkel bondkatt på nära håll.

Imorgon skall Sally besiktigas för första gången, lite pirrigt. Mamma vågade inte göra det först så jag och Elli får genomlida det den här gången. Mamma trodde att det skulle gå bättre om det var två snygga, unga tjejer som kom med bilen än om det var "en gammal tant" men det vetti sjutton om jag tror på.

Tomi: Vart då? När är det inflyttingspartaj? :D

Kommentarer

Postat av: Tomi

Publicerad 2007-04-22 18:32:03

SödraStorängsvägen. Så det blir inflyttningsfest i början av Augusti! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela