Ida af Larsson

Veckan

Publicerad 2007-04-02 12:30:03 i Life,

Hallå, hallå-hur har veckan varit? Intärnskämt som jag inte äns är inblandad i.

Måndag: Slappa, hem till mamma och städa, UH, hem till mitt nya hem och packa upp, mysa med gullpuckot Emil.
Tisdag: Vakna och släppa in kakelmannen, slappa, plocka iordning, träna
Onsdag: Slappa, plocka iordning, inte göra ett skit.
Torsdag: Slappa, plocka iordning (nu måste det vara klart), träna
Fredag: Slappa, match?, dega.
Lördag: Kuta runt och dona, klassfest hos Emil och mig på kvällen, utgång.
Söndag: Vara bakfull, åka till Mormor och käka ägg och liknande mat.

En slapparvecka? En sådan måste man ha ibland också.

Alkoholinköp i Danmark:
15 Ren pilsner 4.6%
1 Berbino kiwi 14.5%
1 Rebenschoppen (vitt) 9.5%
1 Vin de Pays de l'Aude (rött) 11%
1 Mistery Toffee-liqueur 17%
4 á 20 ml St.Vitus 44%
1 Lambrusco Emilia (rosé) 9%
1 Pinardo (rött) 12%
1 Piesporter Michelsberg (vitt) 9%
1 Traiano (rött) 13%
1 Frascati (vitt) 12%

Det blev en hel del. Allt detta gick på ca 280 danska vilket är 350 svenska och det är et jäkligt bra köp tycker jag. Nu ska det inte behövas gå till systemet på ett tag. :D

Nej, nu ska jag leta rätt på mina spårlöst försvunnena cigg och sedan göra mig iordning för att bege mig till mamma och städa ur mitt rum.
Katching!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela