Ida af Larsson

Wohoo!

Publicerad 2007-04-23 13:13:29 i Life,

Idag har jag fått provanställning på en månad. :D Annonsjägare på en nystartat tidning i småland. Jag behöver dock inte vara där utan jag jobbar hemifrån. Om det går riktigt bra för mig så har jag chans på att tjäna ihop riktigt mycket pengar, härligt. Jag är så jäkla spänd, han skulle skicka lite material som jag skulle titta på ikväll och sedan får jag bestämma mig om jag vill ha provanställning eller inte. Jag antar att jag vill ha det så. Det är bara att hoppas att jag kan kombinera det med skolan nu i ett par  månader, om det nu går bra för mig och jag bli anställd förstås. Wohoo,. jag regerar!

Nej, nu ska jag gå runt i min glädje yra och göra något roligt. Vi ses senare min kära blogg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela