Ida af Larsson

All this stuff is making me old.

Publicerad 2007-12-22 02:47:26 i Life,

Hemkommen efter en städad utekväll. Det började här hemma med filmtittande och paketinslagning (två timmar för fyra paket, gissa om dom är fina). Sen så blev jag upplockad i taxi och vi åkte upp till tegvägen. Hade planerat en vit fredag men blir man bjuden så blir man. Sen så drog vi ut och jag bosatte mig på puben som vanligt. Dom andra gick till kristallen men jag brukar ju inte ha svårt för att hitta folk jag känner och det tog väl kanske två sekunder innan jag hade någon att prata med. Det var väldigt trevligt ute och jag höll mig nykter och sansad.

Blev väl kanske lite patetisk ett tag men det är inget vi pratar om.

Fick taxiskjuts hem och det värmde på flera sätt. Även fast jag fortfarande känner mig lite moloken över en tidigare vetskap.

Men nu ska jag glutta lite på tv ooch lägga mig. Det är ändå ganska mycket som ska göras imorgon.

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2007-12-22 11:12:12

haha. ja det får vi hoppas. men jag hoppas inte han bjöd någon på den. det vore tråkigt!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela