Ida af Larsson

Årets

Publicerad 2007-12-27 23:36:58 i Life,

Årets:
Start - Det började med en misshandel och sjukhusvistelse så så roligt var det inte.
Gulleplutt - Harry
Jippie - Inte ett enda G i slutbetyg.
Första gång - Flyttat hemifrån.
Bästa - Studentveckan.
Impulsbeslut - Emilias och min tripp till bullret.
Besvikelse - Min födelsedag.
Jobb - Finspångs tekniska, så roligt har jag då aldrig haft det när jag har jobbat.
Saknad - Bergska, faktiskt.
Nya bekantskap - Mats, ja så roligt på så kort tid har jag då inte haft.
Mest komplicerad förhållande - Jadu Emil, här får du en plats.
Resa - Belgien, jag har aldrig tappat/vunnit så många vänner på fem dagar tidigare.
Överraskning - Att mitt ex (David) ska bli pappa.
Drog - Emil.
Besatthet - Missing people och bloggen.
Snygging - Det håller jag för mig själv.
Stolhet - Min brors prestationer i skolan.
Årets lättnad - Flykten från mitt gamla jag.
Förvirring - Mitt kärleksliv.
Skratt - Studentveckan.
Propaganda - Emil.
Företagare - Helena.
Kärlek - Kameran.
Slut - Förhoppningsvis bättre än början.

Nu ska denna kvinna gå och lägga sig, titta på Morgan och göra ca 2 000 situps.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida

Ida - Kan vara bra att ha.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela